Gå til innhold

Dårlige erfaringer med Amentio


Anbefalte innlegg

Har bestilt deler hos Amentio 2 ganger nå, og kommer aldri til å gjøre det igjen.

 

Første gangen jeg bestilte fikk jeg noen deler kjapt, og etter det stoppet oppfølgingen fra Amentio. Noen deler som manglet kom aldri, selv om de var av og på lager flere ganger (riktignok kom disse fra Norek i deres dårlige periode) Etter 4-5 emailer som jeg til dags dato ikke har fått svar på og 3-4 mislykkede oppringninger fikk jeg endelig kontakt etter å ha sittet en time i telefonkø. Når jeg først fikk kontakt så ordnet amentio opp slik at de resterende varene var send et par dager senere, men alikevel.... at ingenting skjedde før jeg fikk fatt i de er for dårlig, spesielt med tanke på hvor vanskelig det er å få fatt i de.

 

På toppen av det hele klarte de å sende meg en del som jeg avbestilte EN MÅNED før de alikevel sendte den til meg... Venter fremdeles på et svar på hvorvidt de ser det som sitt ansvar og vil dekke returkostnadene.

 

Dum som jeg er så har jeg også en annen bestilling inne hos Amentio som fremdeles ikke er ferdig. Bestilte for tre uker siden, og riktignok var en av varene ikke på lager (Creative Zen 16 MB) Fikk umiddelbart en PSU fra Norek (!) mens resten av bestillingen var på vent, noe som i og for seg var som forventet inntill mp3 spilleren kom på lager. For en uke siden kom den da på lager, og hver dag har jeg ventet på at bestillingen endelig skulle bli sendt, men nada. Har gitt opp å sende mail til Amentio, og etter å ha hørt på "at de ikke har hatt ledige ekspedienter" en stund så har jeg nå gjort et siste forsøk på og kontakte de. Telefonen ringer, og skal forsette med det til de svarer. So far 2 hours and running.....

 

Uansett hva utfallet blir, dette er siste gang Amentio for meg. Jeg har gitt de to sjanser, og begge gangene har de skuffet stort.

 

*Oppdatering... Etter litt over 2 timer fikk jeg svar på telefonen. Grunnen til at varen ikke er blitt sendt, er at Amentio har lagt varen i ordre hos en leverandør som IKKE har varen inne på lager... Går man inn og sjekker Amentio sine sider så har denne varen ligget tilgjengelig på lager i over en uke, og så bestiller man den fra noen som ikke har den på lager? Nå blei jeg lovet at Amentio skulle bytte til noen som hadde den på lager, men at det må til at man sitter i telefonkø i over 2 timer for å få til dette er bare trist.

Endret av Illuvatar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...