Gå til innhold

Fremgangsmåte når du skal kjøpe ny mobil.


stigga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

jeg bruker amobil, vg, dagbladet, itavisen etc. nettsider som omtaler mobiler.

 

ellers funker google veldig bra.

 

mulig venner sier har du sett den og den og sender en url til meg, så sjekker jeg ut. reklamer er vel stort sett for litt småkjipe nokiaer og sånt så de påvirker meg svært lite egentlig

Lenke til kommentar

Jeg bruker amobil.no og mobilen.no og mobile-review.com

Dessuten leser jeg på nokia og sonyericsson sine hjemmesider.

For å finne beste pris søker jeg på kelkoo.no og dinpris.no og velger uten abonnement

 

Ender opp med å handle på chess sin nettbutikk da jeg har chess knock-out abonnement fra før og mobilene der er enda billigere enn de billigste uten-abonnement-tilbudene, og de er ikke låst :)

Og da er det et engangsbeløp og ikke noen månedlige betalinger (foretrekker å betale alt med en gang)

 

Den viktigste faktoren er at den har forholdsvis god batteritid. Ellers vil jeg ha en mobil som passer mine krav (som f.eks brukbart kamera, stor skjerm, symbian) og som ikke koster mer enn 3000kr uten abonnement.

 

Er nesten 100% sikker på å kjøpe N73 music edition for 2300kr på chess sin nettbutikk :)

Skal bare vente litt til ;)

Endret av muchacha
Lenke til kommentar
Et spørsmål: Når du skal ha deg ny mobil, hva er den viktigste faktoren for at du velger akkurat den mobilen du kjøper? Hvor skaffer du deg informasjon når du skal køpe ny mobil? Hvilke websider? Venner? Reklame?

 

Ønsker seriøse svar.

Holder meg langt unna butikker som selger mobiler. Hvertfall før jeg er 100% sikker på hva jeg skal ha og vet at jeg ikke på noen som helst måte vil la meg påvirke av en selger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...