alni Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Finnes det et gratis program hvor man kan bruke et web kamera til "klikke" på elementer på desktopen? Endret 9. november 2007 av alni
alni Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Eh.... Hæ? Kanskje litt dårlig formulert. Prøver på nytt Finnes det et gratis web kamera program som oppdager bevegelser slik at man kan, f.eks bevege på armene, en kontroll el. likn., for å flytte på musepekeren el. likn? MERK! Er bedre formulert nå, men kanskje ikke godt nok, men håper noen skjønner hva jeg er ute etter
Pixl. Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 sjønnte det på første men nei, men det finnes moder hvor man kan bruke div kontroller og styre musa på skjermen med som f.eks wii kontrollen..
alni Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Skal bare si at jeg har endret tittelen litt. Forresten, ingen som vet om et slikt program?
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Missforstod spørsmålet ditt!.. *SLETT* Wiken... Endret 9. november 2007 av Slettet+oiasdf79
-Jungeldyret Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du mener så det blir som EyeToy til PS2? At du beveger deg, så beveger musa seg deretter? Tviler på at det finnes.
-Jungeldyret Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har iallfall aldri hørt om noe lignende...
Aqualong Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Skal bare si at jeg har endret tittelen litt. Web kamera program, det er 3 forskjellige ting det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå