Swolebraham Lincoln Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Heisann Kjøpte meg CS:source i dag. Skrev inn cd-keyen/coden til Steam, så får jeg opp: Duplicate Product Code *blabla* Hva skal jeg gjøre nå ? Jeg har da ikke brukt koden før, og spillet lå innpakket i plast på Spaceworld.
Jooakim Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hadde vært greit med hele feilmeldingen. Men du kan alltids sende en support ticket til Steam Support (ta bilde av produktnøkkelen). Lykke til!
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Hm, husker ikke feilmeldingen nå i farten, men fikk en mail om det: Dear Steam user This is an automated message generated by Steam account administration. Steam has detected that your copy of Counter-Strike Source has already been registered to another Steam user. Your product's CD-Key (the number printed on the CD case which you were asked to type in after installing the game) matches one already in our database. The CD-Key you entered is: ***** ***** ***** ***** ***** You will not be able to play Counter-Strike Source unless you provide an unclaimed CD-Key. To provide an unclaimed CD-Key, you will need a copy of Counter-Strike Source which has not already been registered on Steam. Double-click on the name of the game in Steam's "Games" window and then follow the given instructions.
Jooakim Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Send en melding til Steam og be de gi ut brukerinformasjonen til produktnøkkelen din - da må du huske å ta bilde av produktnøkkelen som er på coveret.
Swolebraham Lincoln Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Hvor lang tid tar det før man får svar sånn ca ? Sendte inn i går kveld i 10-11 tiden. Det klør i fingrene
TrueNo Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Det tar nokk en stund,med tanke på mange andre som har problemer... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå