Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det over og ut nå?


Gjest skuffet_gutt

Anbefalte innlegg

Gjest skuffet_gutt

Hei

 

De siste 2 mnd så har jeg blitt godt kjent med ei jente. Det startet med litt msn skriving, som så utartet seg til at vi dro på kino, filmkveld hjemme osv.... Ingen av oss hadde på dette tidspunktet noen forventninger om hva det skulle bli ut av dette. Så for et par uker siden, så endte det opp med at vi lå med hverandre. Jeg tenkte at dette sikkert bare ble et one night stand, og tenkte ikke no mer på det iforhold til hu. Så endte vi opp i senga igjen, og da begynte tankene mine å svirre. Kanskje det skulle bli no mer ut av dette alikevel... Så i går, så snakket vi ut om dette, om hva slags tanker begge partene hadde om dette. Dette endte opp med at hu ikke trodde det ville fungere, slik det var nå, og mente vi kunne være venner og fikk se hva som skjer. Ettersom tankene mine begynte å svirre etter at vi hadde liggi med hverandre for andre gang, så hadde jeg laget meg litt forventninger og tanker om no mer enn litt roting. Så jeg har jo da tatt det litt hardere enn hu gjorde.

 

Mitt spm er da, når hu mener vi kan være venner å holde kontakten og e hva som skjer. Er det bare pent innpakket snakk om at det ikke vil bli no i det hele tatt, eller mener jenter det som de sier, når sånne temaer kommer opp?

 

Jeg ble litt forvirret etter samtalen i går, vil egentlig ikke spørre å grave no mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er best du ikke har for store forventninger her. Hun er jo "usikker", og helt ærlig er vel ikke det akkurat det beste utgangspunktet å starte et forhold på uansett, eller hva?

Personlig er det noe jeg kunne ha sagt selv, hvis jeg ikke var interessert.

Lenke til kommentar

Det virker som hun er usikker, men det trenger ikke være hennes følelser ovenfor deg det er snakk om. Det kan f. eks være redsel for å binde seg eller andre ting som er problemet. Bruk tid, finn på ting med henne og så ser du hva som skjer.. Det er mitt råd. Hvis hun evt. ikke har de store følelsene for deg enda, kan disse komme/evt blusse opp med tiden. Slik jeg tolker det er dette på ingen måte en avvisning. Hun ønsker bare å ta ting som det kommer. La henne få det, men pass på å ikke la det gå for lang tid heller.. Om en stund fremover kan du sette deg ned med henne og ta en liknende prat, der du gir utrykk for at hun må ta et valg.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
coccosine: Ja, det er no sånt jeg har konkludert med. Kankjse for å gi meg selv et håp, men men. Det får skje det som skjer...

 

Det høres veldig ut som tomt snakk for å ikke såre deg, jenter driver med sånt.

Det siste du vil er å gå rundt med dette "håpet" i evigheter samtidig som dere skal være så gode venner. Det ender bare med sorgen. Jeg ville holdt litt avstand og heller la hun komme til deg. Hvis ikke hun kommer, så finn deg noen andre å bruke tiden på.

Lenke til kommentar

Det er dette som blir problemet viss man har sex for tidlig. For jenter er ikke sex så Big deal men for gutter derimot skjer det veldig mye når man plutselig har sex. Men uansett det har skjedd. Først må du nok finne ut om du er klar for ett fprhold til henne. Og viss du har det. Kan jo du begynne å planlegge litt middager og gjerne noe filmkvelder med henne. Men prøv å vent med sexen fordi da kan spenningen bygge seg opp igjen. Dette er litt viktig viss du har planer om ett forhold med henne. Ellers blir alt bare "one night stands"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...