Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Joddze

Anbefalte innlegg

Jeg har 3650
usj

 

ehh.. jeg som skal si usj dah.. :p 3650 er en del bedre enn 7250.. konklusjon: usj :D:woot::grumpy:

 

Har aldri vært noe spes gla i 3xxx-serien... bare "barne/ungdoms-tlf", også blir dem så fort upopulære...

Er du klar over hvor mange som har 3310/3330? Det er sinsykt mange som har de! Når jeg ser hvilken mobil folk har er over 70% nokia og over 30% 3310/3330

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du klar over hvor mange som har 3310/3330? Det er sinsykt mange som har de! Når jeg ser hvilken mobil folk har er over 70% nokia og over 30% 3310/3330

 

Grunnen til at de fleste har Nokia 3310/3330 er at det er en billig, og enkel telefon... De fleste jeg ser har den telefonen er unge, og til og med barn i 9-10 års alderen på barneskolen! :-?

Jeg liker Nokia 3310/3330, for de er robuste, og tåler en trøkk...

Men jeg holder meg til min :woot: 7250 :woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Merkelig at morderatorene på mobil-forumet har en annen linje enn de på de andre forumene som ligger under hardware.no-nettverket. Hadde noen laget en tåpelig tellepost som dette under hardware (f.eks noe sånt som "hvilken prosessor har du???", hadde posten blitt stengt med en gang. Når den lages på dette forumet blir den stående...

Lenke til kommentar
Men så er Hardware mer brukt da. Fins jo folk her inne som kun tuller, men det er verdifullt for amobil.no med tanke på besøkstall.

Hvis amobil.no lager en tellepost kun for å få høyere besøkstall tror jeg virkelig de sparker seg selv i bakhodet. Kvalitet er mye bedre en kvantitet spør du meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...