verwooks Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 "bioshock has stopped working" Har nå prøvd det meste som er å gjøre. Googla i flere timer nå for å få dette til, uten hell. Har reinstallert alt av drivere. Tatt et triks i default.ini, installert c++ redist greia, prøvd i windowed mode. Reinstallert spillet. Andre forslag?
AvidGamer Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Mulig du har installert den for mangen ganger. Eller at du avinstallerete den "offline" sånn at det ikke ble registrert. Isåfall må du nok kontakte dem ang det og få de til å resette antall installasjoner.
verwooks Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 (endret) Bare reinstallert 2 ganger. Men fant 2 ting jeg kan teste når jeg kommer hjem. Installere en beta vista64 nvidia driver og legge inn nyeste DX10, (mener jeg har den men) edit: 3 ting, slå av tablet pc service også er visst et triks, pray for me Endret 5. november 2007 av shivac
Xillion Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hadde det samme problem på vista på en annen PC. Det eneste som hjelper er hvis du skaffer deg mere ram og bedre skjermkort:( hvis du har XP på samma maskin så prøv det der.
verwooks Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Har helt fersk innkjøp pc, så er ikke der problemet er. Men nå har jeg kommet meg inn litt, jeg installert nyeste versjon av directx10 november redist. Jeg får kommet meg videre til introen, ut å svømme ned i "heisen" og når jeg kommer på første lvl havner jeg rett på desktop. Veldig merkelig egentig, fordi jeg får kommet meg inn i spillet, da skulle det ikke være noe software hardware relatert, fordi det FUNKER. Men kræsjer på første lvl (regner med at det er det, kræsjer ved loading screen)... Ser forøvring at mange klager på spillet og bugs .. får prøve litt til, hvis ikke kan man håpe at det finnes angrerett på steam
Lolcat2016 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Ser forøvring at mange klager på spillet og bugs .. får prøve litt til, hvis ikke kan man håpe at det finnes angrerett på steam Spillet fungerer utmerket på min maskin (Win XP SP2, Nvidia Crysis Beta driver). Har ikke støtt på noen bugs så langt. Men vær klar over at dersom du bruker Vista så er det en rekke spill (og programmer) som ikke fungerer helt slik de skal (litt av grunnen til dette er at skjermkort-driverne under Vista ikke er helt 'modne' ennå). Et alternativ er rett og slett å reinstallere XP og vente med Vista til en Service Pack foreligger. Da vil forhåpentligvis stabiliteten og ytelsen bedre seg litt.
Gamer77 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har akkurat samme problemet med en ny pc. Bioshock.exe svarer ikke ved oppstart. Har spilt det på full oppløsning i dx10 helt til slutten..han ryan duden uten problemer. Har installert alt av ati drivere og spillet to tre ganger nå uten hell. Har heldigvis saves fra spillet om det skulle funke igjen. Hvor kan man laste ned siste versjoner av directx? Er det noen som har andre forslag? Er det et vista problem og/eller skjermkort? har alle siste driverne og kjører andre spill fortsatt somQ wars.
Neddo Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Avinstaller spele last ned ein program som heiter CCleaner og rydd opp i register fikser ein del feil, sjekk at du har dei siste drivranen til skjermkorte evtuelt last ned ny beta driver, last ned nyaste patchen te spelet. Ta ein windows update og. Funger fint på PC-en min har den nyaste drivrane te skjermkorte mitt og har lasta ned den siste patchen te spelet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå