Joney Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei! Vi er nå en liten gjeng som spiller på serveren Las Venturas Playground. Vi verver nye medlemer til gjengen: Server address: 85.17.200.150:7777 Server name: Las Venturas Playground [gta-host.com] Registrer deg på: http://www.sa-mp.nl/ In game snakker vi over tlf i spillet. Komando /call "Bukernavn" /answer /hangup Opplegget går egentlig ut på å sammarbeide om å kverke andre. Ingen betingelser, spill når du har lyst. Men jeg skal prøve å lage en liste om vi blir mange, sånn at du kan sjekke hvem som er online. Spillere: In game - Forum ID Jonney_Theking - Joney Aleksander_Lozer - LOZ3R JuleNissen - BigJaffa Jorgen[supreme] - Jannzi ___________________________ Nyttige komandoer: Hvis du er i en 24/7 butikk kan du putte penger i banken. /bank "mengde" /withdraw "mengde" /givecash "brukernavn eller ID-nr" "mengde" /gang "create" "gjengnavn" /gang invite "bukernavn eller ID-nr" /gang join ___________________________ Installere SAMP? Last ned her Husk at du MÅ ha GTA: San Andreas versjon 1.0. Gå inn i read me fila for å sjekke hvilken versjon du har. Virker det ikke? Feilsøk ___________________________ Endret 4. november 2007 av Joney
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) Eg speler for det meste på stunt serveren. Mykje gøyere. EDIT: Kaller meg for >JuleNissen< på SA:MP Endret 3. november 2007 av BigJaffa
Grindal Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Spiller en del på den serveren der...registrerte meg på sa-mp.nl... mulighet for å være med i klanen?
vargaz Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Høres hysteriskt morsomt ut.. må skaffe meg en dvdrom evnt. et image av spillet, så er jeg med.
Joney Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 (endret) Spiller en del på den serveren der...registrerte meg på sa-mp.nl...mulighet for å være med i klanen? In game navn? Endret 4. november 2007 av Joney
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå