Gå til innhold

BK: Shoot - Imma


DeeTee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er det med dere som har så mye imot tattoveringer? For meg så ser dette ikke ut som en motefotografi, men heller en god fotografi av ei jente som lar sin personlighet komme frem i bildet. Og tattoveringen er vell en del av objektets personlighet? Mrk har ikke sett tottoveringen selv, men forstår ikke problemet med folk som henger seg opp i tattoveringer.

 

Syns du har lyssatt modellen din godt, den ser naturlig ut. Det jeg merker meg er at fingrene hennes danner sterke skygger mot kinnet. Dette kunne ha vært unngått. Det antrekket hu har på seg, egner seg sikkert for stående posseringer også ;)..

Lenke til kommentar
hva er det med dere som har så mye imot tattoveringer?

 

 

Jeg har ikke noe imot tatoveringer, ikke i det hele tatt. men etter min mening synes jeg den så alt for dominerende ut på bilde, hvis det er portrett, selfølgelig kan den stå..

 

Å jeg trodde ikke heller at han kom til å bytte ut bildet der han har fjernet tatoveringen så dere andre ikke kunne se det...

 

dette var bare min mening.

Lenke til kommentar

"Alle" har tatoveringer nowdays. Er litt på kanten å fjerne de i fra ett vanlig bilde. Ikke fordi det er slik en viktig del av personens personlighet - for det er de sjeldent. Men ganske enkelt fordi de ikke tar "mye oppmerksomhet", og de eneste som reagerer på det er folk som gransker ett bilde etter ting de kan kommentere om. Ingen reagerer på en tatovering lenger, og ingen bryr seg nok om de til at de trekker oppmerksomheten bort i fra personen i bilde. Til og med aktfotografene har begynt å akseptere det, og da burde vi klare de på ett vanlig portrett også uten at det "tar all oppmerksomheten". Så lenge tatoveringen i seg selv ikke er stygg, så ville jeg ikke fjerna den, det handler lite om "hva det tilfører bilde", og mere om "hvor mye det forstyrrer".

 

(og jeg så versjonen med tatoveringen også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...