Gå til innhold

Problem med PCT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et lite problem med å transfere en character. Etter at jeg har tastet inn alt kort informasjon og sånn, tar det litt tid, jeg får mailen fra blizzard osv. Uansett, etter jeg har trykt på Finalize, kommer det en error som sier "Payment rejected". Jeg har prøvd med 2 forskjellige kort mange ganger nå, men funker aldri. Kan det ha noe med at jeg ikke bruker et kort som matcher navnet jeg skrev inn når jeg lagde accounten? Har blizzard laget til sånn at du bare kan bruke ditt eget kort til å transfere?

Btw, jeg er 100 % sikker på at det ikke var noe galt med kortene jeg prøvde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg aner ikke hva problemet er, men det har ikke noe med navnet på kontoen å gjøre. Det binder aldri de to sammen. Det ville være å skyte seg selv i foten økonomisk sett for Blizzard.

Skrevet

Så er det bare å prøve igjen og igjen til det funker? Virker litt rart siden jeg har prøvd endel ganger med 2 forskjellige kort nå :/

Skrevet
Så er det bare å prøve igjen og igjen til det funker? Virker litt rart siden jeg har prøvd endel ganger med 2 forskjellige kort nå :/

Det var det for mitt tilfelle. Har ingen anelse hvorfor. Hadde penger på kontoen og alt var i orden.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...