Gå til innhold

Problemer med "subscription"

Anbefalte innlegg

Hei

Skjønner ikke hva som skjer nå, spilte senest i dag tidlig før kl 09.00 uten problemer. Prøvde å logge inn nå så står det at mitt abbonement er utgått og at jeg må kjøpe mer. Men jeg bruker jo visa, som ikke er utgått på dato, som har full dekning og vel så det, og det står til og med på min account side at kontoen er aktiv og kan spilles med! Last login står som 2 November 07 06:26 CET. Vanligvis står det jo frozen her om den må reaktiveres. Det står også at sist jeg kjøpte var 30.09, og neste gang det skulle blitt automatisk trukket var 31.10, noe jeg ser under full payment history at det står som pending 1 måneds tid der nå. Hva i huleste er galt, hvorfor får jeg ikke logga inn? aldri hatt dette problemet. Nå sletta jeg hele mappa og installerte alt på nytt og uten hell.....

Videoannonse
Annonse

Du kunne prøvd å tatt en telefon til blizzard å forklart de det du har skrevet her. Prøve å få de til å sjekke opp i det mens du snakker med de så du kunne fått et svar på det asap. Har aldri vært borti det der før å jeg betaler selv med visa.

Men skjønner at det er frustrerende å få en følelse av at du blir "snytt" for penger du vet at du skulle ha brukt på en full spillbar konto. Men som sagt, prøv med en telefon til blizzard sin accountmanagement ting. Lykke til :)

EDIT: fjernet quote.

Endret av generalbjartish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...