Gotham Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Har The Orange box til 360, og har begynt på Half life 2. Nå er jeg kommet til nova prospect. Jeg er i det rommet/området hvor noen combines har torturert en sånn alien i en elektrisk stol. I øverste etasje er det et kontrollrom. Der er en bryter som åpner en gate rett under. Problemet er at den åpner gaten et sekund før den blir stengt igjen i samme øyeblikk som autosaven kommer. Noen andre som har opplevd det samme? Har prøvd å begynne fra tidligere saver, men det skjedde det samme, og selfølgelig blei saven overskrevet av den autosaven På diverse walkthroughs står det ingenting om at dørene ska lukkes igjen.
Footy Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 prøvd å sette noe inntil porten? slikt at når den åpner seg så faller gjenstanden ned å blokkerer for at portan kan lukke seg? Sier ikke at dette er løsningen, bare et forslag om det er en bug.... Og om det er et sånn skruhjul eller hva jeg skal kalle det, prøv å hold "use" knappen inne en god stund, så du er sikker på at porten er "sveiva" hele veien opp
Skagen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Om buggen hindrer deg i komme videre på noen som helst måte, også slik beskrevet i walkthroughene, kan du jo se om du finner en noclip-juksekode for å komme deg forbi denne buggen.
Skagen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 spill fra en tidligere savegame Har prøvd å begynne fra tidligere saver, men det skjedde det samme, og selfølgelig blei saven overskrevet av den autosaven. Derfor tenkte jeg at noclip kunne være redningen Noclip kan jo ikke bare brukes til å bokstavelig talt 'fly' igjennom et spill på bare 2-3 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå