LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg spiller FIFA 08 på PS2. Spillerene mine har elendig moral, og den blir ikke bedre. Lagmoralen ligger på rundt 20, hvor alle spillerne har moral på 0 eller 1, mens keeperen har alltid god moral. (Samt nye spillere jeg kjøper har ålreit moral en liten stund). Spillte FIFA 07 på PS2 også, mener å huske jeg hadde samme problemet der, men brydde meg ikke noe om det. Har kikka rundt, men finner ingen tråder som omtaler dette emnet. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg får opp moralen i laget, eller på enkelt spillere.? (Jeg har begynnt som manager i et 3 div lag i england, laget er nå i 2 div) mvh LarLarMan
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) Taper du mye kanskje ? Trener du di for mye ? Edit: Unødvendig quote. Endret 2. november 2007 av Schjellin
LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Hei. Nei, jeg spiller bra, rykket opp forrige sessong. Har prøvd litt trening, men har i utgangspunktet ikke satt opp spillerne på noen ekstra treninger. Prøver å bytte mye spillere, både før og under kamp, så spiller ikke så mye med utslitte spillere heller. (Vet ikke om det spiller noen rolle men). Har også prøvd å la de samme spille hele tiden, men det hjalp heller ikke. Merkelige er jo at keeperen alltid har moral på 94 - 99.
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hei. Nei, jeg spiller bra, rykket opp forrige sessong. Har prøvd litt trening, men har i utgangspunktet ikke satt opp spillerne på noen ekstra treninger. Prøver å bytte mye spillere, både før og under kamp, så spiller ikke så mye med utslitte spillere heller. (Vet ikke om det spiller noen rolle men). Har også prøvd å la de samme spille hele tiden, men det hjalp heller ikke. Merkelige er jo at keeperen alltid har moral på 94 - 99. Hmm, kanskje di vil selges ? Eller er det snakk om hele laget ?
LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 hmm, ok. Hvordan vet jeg om de vil selges? Er stort sett snakk om hele laget. Kunn keeper som har bra moral, noen spillere ligger på 30 innimellom, mens resten er 0 eller 1:( Jeg har noen av de opprinnelige spillerne + at jeg har kjøpt en del nye.
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 hmm, ok. Hvordan vet jeg om de vil selges? Er stort sett snakk om hele laget. Kunn keeper som har bra moral, noen spillere ligger på 30 innimellom, mens resten er 0 eller 1:( Jeg har noen av de opprinnelige spillerne + at jeg har kjøpt en del nye. Hmm, jeg aner egentlig ikke jeg da :s kanskje det er noe som er bugga ? .s
LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Ok. Kan jo være det, men var sånn for meg i FIFA07 også. Men spiller det noen rolle for prestasjon, utvikling eller liknende hva moralen på spillerne er?
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ok. Kan jo være det, men var sånn for meg i FIFA07 også. Men spiller det noen rolle for prestasjon, utvikling eller liknende hva moralen på spillerne er? Er nok noe med prestasjon ja. Jeg regner med at du spiller Manager mode ?
LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 (endret) Jepp, jeg spiller i manager mode. Men jeg ville jo tro moralen ble bra når laget ligger på topp, eller har ei seiersrekke på f.eks 5 eller 10 kamper, eller rykker opp. Men dette har ikke hjulpet noe. Ingen typer av stab som trenger å oppgraderes heller? Skikkelig irriterende at jeg ikke får dette til Men ingen flere ideer om noe jeg kan prøve? Takk for (kjappe)svar i alle fall;) Endret 2. november 2007 av LarLarMan
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jepp, jeg spiller i manager mode. Men jeg ville jo tro moralen ble bra når laget ligger på topp, eller har ei seiersrekke på f.eks 5 eller 10 kamper, eller rykker opp. Men dette har ikke hjulpet noe. Ingen typer av stab som trenger å oppgraderes heller? Skikkelig irriterende at jeg ikke får dette til Men ingen flere ideer om noe jeg kan prøve? Takk for (kjappe)svar i alle fall;) Du kan vente til du feks får noe slik: "Ungene på flyet hadde så lyst til og leke med spillerene." Du skjønner sikkert hva jeg mener så kan du trykke på 3 alternativer. Også sier du ja, så går nok moralen til spillerene opp
LarLarMan Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Ja, det dukker opp slike innimellom, og de fungerer jo litt, men det blir liksom ikke ofte nok til å få moralen opp på noe nivå. Men, det blir vel litt spilling i kvell, så jeg får forske litt mere på det.
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ja, det dukker opp slike innimellom, og de fungerer jo litt, men det blir liksom ikke ofte nok til å få moralen opp på noe nivå. Men, det blir vel litt spilling i kvell, så jeg får forske litt mere på det. Ja, jeg tenkte på det jeg også i etter tid at Moralen går ikke mye opp. Men det fungerer jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå