Gå til innhold

Anbefalning- kraftig bærbar m 13" skjerm


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Brodern skal kjøpe seg ny bærbar pc. Kravet hans er 13" skjerm, 4 gigg med ram. Et ok skjermkort i tilfelle han vil spille, og godt med harddiskplass. Den må også leveres med Vista Ultimate eller Business.

 

Han har sett på en Acer Ferrari, noe jeg har frarådet ham da han får lite for pengene, og jeg ikke er begeistret for Amd i bærbar. Selv så tenker jeg Dell Xps 1330, men han er ikke så begeistrert for Dell...

 

Jeg er åpen for alle merker og forslag, viktig er at det er kvalitet på pc,n da den skal flyttes en del på.

 

Link gjerne til den pc,n dere anbefaler.

 

På forhånd tusen takk for forslag og hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Brodern skal kjøpe seg ny bærbar pc. Kravet hans er 13" skjerm, 4 gigg med ram. Et ok skjermkort i tilfelle han vil spille, og godt med harddiskplass. Den må også leveres med Vista Ultimate eller Business.

 

Han har sett på en Acer Ferrari, noe jeg har frarådet ham da han får lite for pengene, og jeg ikke er begeistret for Amd i bærbar. Selv så tenker jeg Dell Xps 1330, men han er ikke så begeistrert for Dell...

 

Jeg er åpen for alle merker og forslag, viktig er at det er kvalitet på pc,n da den skal flyttes en del på.

 

Link gjerne til den pc,n dere anbefaler.

 

På forhånd tusen takk for forslag og hjelp!

Er vel stort sett mac som leveres med 13". Neste ned er 12.4, og da får du ikke mye power men portabilitet. ser du på 14" derimot så finner du mye fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...