Gå til innhold

Diablo 2 battle.net problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg har et problem med Diablo 2. Når jeg prøver å komme meg inn på battle.net kommer det opp en error om at jeg ikke kunne koble til. Det står at jeg må inn på battle.net/support/errormessages/ men den siden funker ikke..

Jeg har spilt på battle.net tidligere med denne PC-en.

Noen tips?

Må jeg åpne noen porter i routeren for å spille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Funker fint for meg nå og har funket bra de siste dagene.

Har ikke gjort noe annet enn å innstalere spillet, jeg.

Tror kanskje jeg hadde en lignende error som det du har en gang da jeg spilte for lenge siden. Tror den er godt dokumentert på nettet så dersom du copy paster en errorkode, en del av errorbeskjeden eller noe og googler så tror jeg nok du finner hjelp.

Dersom jeg husker rett så var det noe feil med registry eller en serverfil til spillet som ga meg en slik error.

Endret av TwiiK
Skrevet (endret)

Det er ikke noen annen errorbeskjed enn at jeg ikke klarer å koble til, akkurat som at jeg ikke hadde noe nettverk på PC-en.. Men som dere ser så er jeg jo på nett siden jeg skriver dette.

Endret av Bjohansen
Skrevet
Det er ikke noen annen errorbeskjed enn at jeg ikke klarer å koble til, akkurat som at jeg ikke hadde noe nettverk på PC-en.. Men som dere ser så er jeg jo på nett siden jeg skriver dette.

Vanligvis er det bare å vente en dag eller to, før du kan logge på igjen. De driver med det hele tiden i Warcraft 3 i hvert fall.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...