Bjonski Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hallo, jeg har et problem med Diablo 2. Når jeg prøver å komme meg inn på battle.net kommer det opp en error om at jeg ikke kunne koble til. Det står at jeg må inn på battle.net/support/errormessages/ men den siden funker ikke.. Jeg har spilt på battle.net tidligere med denne PC-en. Noen tips? Må jeg åpne noen porter i routeren for å spille?
TwiiK Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Funker fint for meg nå og har funket bra de siste dagene. Har ikke gjort noe annet enn å innstalere spillet, jeg. Tror kanskje jeg hadde en lignende error som det du har en gang da jeg spilte for lenge siden. Tror den er godt dokumentert på nettet så dersom du copy paster en errorkode, en del av errorbeskjeden eller noe og googler så tror jeg nok du finner hjelp. Dersom jeg husker rett så var det noe feil med registry eller en serverfil til spillet som ga meg en slik error. Endret 31. oktober 2007 av TwiiK
Bjonski Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er ikke noen annen errorbeskjed enn at jeg ikke klarer å koble til, akkurat som at jeg ikke hadde noe nettverk på PC-en.. Men som dere ser så er jeg jo på nett siden jeg skriver dette. Endret 31. oktober 2007 av Bjohansen
Rallahr Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det er ikke noen annen errorbeskjed enn at jeg ikke klarer å koble til, akkurat som at jeg ikke hadde noe nettverk på PC-en.. Men som dere ser så er jeg jo på nett siden jeg skriver dette. Vanligvis er det bare å vente en dag eller to, før du kan logge på igjen. De driver med det hele tiden i Warcraft 3 i hvert fall.
Xp3ri3nZ Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Har samme problemet noen som har en løsning?
Scient Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Du må åpne noen porter for å spille over battle.net http://portforward.com/cportsnotes/battlenet/battlenet.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå