Cyrax16 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei, jeg bare lurer på om det er noen her som har opplevd FPS drop på alt av spill i Vista 64bit? Jeg har oppgradert til de siste skjermdriverne fra nvidia, jeg har også flasha bios om det skulle ha noe og si. Det her ikke snakk om en liten lagg, går vel ned til under 10fps Når det vaneligvis ligger på 50-60+ i spill som f.eks CS source. Når det skjer må jeg vaneligvis pause spillet litt, event gå ut i windows etter et par min fungerer det fint igjen. Har lest overalt på nett men kan ikke finne svar noe sted. Så jeg håper det er noen som gidder å hjelpe en stakkar her Mine specs er: Hovedkort: Asus P5W DH deluxe minne: 4gb Geil DDR2 Cpu: Intel Quad Core Skjermkort: MSI Gforce 7950GT PS: Mulig det her er feilpost, men jeg er usikker på hvor det skal legges. Endret 29. oktober 2007 av Cyrax16
Crossfire Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje noe blir for varmt i PC-en, siden du sier det er greit etter et par min igjen?
Pebble Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 det høres rart ut med en så high end pc med cs source... det er dessverre alt jeg har å si..
Cyrax16 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 det høres rart ut med en så high end pc med cs source...det er dessverre alt jeg har å si.. Det har slått meg også. Men CPU og resten av systemet ligger på 40 grader idle... Vil ikke mene det er så høy temp. Men kortet mitt er et heatpipe kort... Kansje det har noe med saken og gjøre. Jaja jeg får vel leve med de FPS droppa jeg da intill Gforce 9 kommer i løpet av vinteren Men jeg er åpen for flere forslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå