Gå til innhold

Ashback backup - Snusk og Lureri?


Infamooze

Anbefalte innlegg

Hei :roll:

 

Jeg har et kjempeproblem angående backup.

For noen uker siden formaterte jeg min pc og brant 6 DVD cd'er med backup. Disse inneholdt svært viktig info, og jeg er desperat etter å få åpnet de.

 

Jeg har prøvd og jeg har klart å få åpnet en av filene på den ene CD-en. Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får åpnet resten.

Fikk en data ekspert til å se på dette her, og han hevdet at de var passord beskyttet og mulig skrivebeskyttet.

Noe passord la jeg aldri inn under backupen, så det stiller jeg meg utenforstående til.

 

Derfor vender jeg meg til Norges datasamfunn, og ber på mine knær for et svar.

 

På forhånd takk til alle som bryr seg til å lese dette og eventuelt svarer :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør gi oss litt mer info om det skal være mulig å hjelpe deg. Hva skjer når du forsøker å åpne filene? Får du kopiert filene over til disk? Ligger filene pakket i en eller flere backup-filer eller er de lagt inn direkte på DVD-ene?

 

Okei, beklager det, skal prøve å utrede litt mer her.

 

Filene har jeg fått lagt inn igjen på min nyformaterte pc. i 4 foldere, i hver folder finnes det 4 til 5 underfiler som fyller DVD cden. Når jeg prøver å åpne en av filene kommer det opp et vindu, dette er en utgått versjon slik at jeg trenger en crack eller ny cd key. Men dette skal ikke ha noe å si, fordi jeg lastet ned en ny versjon og registrerte meg med en annen e mail adresse.

Forøvrig trenger man ikke å ha en up-to-date versjon av Ashampo for å kunne extracte filene tilbake, fordi det finnes en

backupextractor.exe fil som kan brukes uavhengig fra Ashampo Burning Studio.

 

Så svaret mitt blir da i kort form:

-De ligger nå på disken

-I hver mappe ligger det 4 backup filer.( 4 backup mapper, en mappe er en CD)

-Da jeg laget backupen, dro jeg filene fra foldere til brenne programmet.

 

Håper dette var litt mer utfyllende! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...