peaceful Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Har plagsom lagg når jeg spiller multiplayer, selvom pingen min alltid ligger på rundt 40-60, low eller high settings, så lagger det alikavel. lagger ikke på singleplayer. Har også spilt andre online spill men det ser ut til at det bare er battlfield det lagger på online. Har prøvd nesten alt for å få den vekk, men den nekter å forsvinne! blir gal!! HEJLP! Nvidia geforce 6600 Pentium 4 3GHz 1Gb ram Windows XP Ikke trådløst internett Endret 28. oktober 2007 av peaceful
Dernel Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 ingen ander programmer som bruker internett samtidig som du spiller?
da9mt Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Har hatt det samme problemet sjøl. Last ned xfire, om du ikkje allerede har det. Med dette programmet finner du dei fleste norske serverane, av ein eller anna grunn funka desse bedre for meg. Eller så kan du søke på "TV2" på serverlista i BF 2, serverane til TV2 funker som oftast bra.
Nerf Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes egentlig førsteinnlegget var litt vel rotete, er det FPS-en du plages med, eller Lag (altså tilkoblingen til serveren) du plages med? Sier dette siden du skriver at det ikke hjelper å sette på lave instillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå