Cepherit Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg er ganske ny i Oblivion, og har ikke helt forstått dette expansion-greiene... Jeg har gjort nesten alle questene og begynner å kjede meg... Jeg lurer på om man MÅ kjøpe Shivering Isles først, og så kan du kjøpe Knights of the Nine, eller omvendt? Hilsen en som ikke er helt med...
Lasse 90 Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Det skal ikke ha noe å si hvilken add-on man kjøper først. Har ikke prøvd Shivering, men synes ikke knights of the nine var det helt store. Kjøp shivering først du. Virker som at det legger til mye mer interessant i oblivion enn knights gjør.
Cepherit Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Ok! Takk for svaret... Men en kompis av meg sa at det kommer nye hus. Dessuten har jeg sett noen som laget slike "dukker" med rustninger på! Sauron's rusning og slegge, og slikt! Lurer litt...
Lasse 90 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, du får et nytt hus/hovedkvarter. Er det samme huset som du leverer amuletten til i begynnelsen av main quest, pluss en stor kjeller med den dukka som du kan henge de delene av en spesiell rustning du finner på. I shivering har du tilgang til en hel øy, samt masse nye våpen.
Cepherit Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Ok, takk igjen! Men hvordan legger du til Mods? Jeg har lastet ned fra Fileplanet.com, og så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå