Gå til innhold

Erfaringer med HP TX serien (1250/1345)


mercman

Anbefalte innlegg

Vuderer å kjøpe liten bærbar til bruk på reiser og lign, så det er viktig at den er portabel og har så god batterilevetid som mulig. Har falt litt for HP sin TX serie, men har hørt noe negativt også. Er det noen som har erfaringer med disse og om du evt får kjøpt ekstra batteri til disse?

 

Har også tenkt på HP 6715b, denne er jo ikke så visuelt fin og er større og mer kantete, men her virker det som batteri og andre specs er veldig bra, pluss at jeg har funnet ut at det finnes høykapasitetsbatteri til denne.

Endret av mercman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste forskjellen på disse modellene så vidt jeg vet er prosessoren. Noe kraftigere prosessor i 1345'en enn 1250'en. og da selvfølgelig modellnr.. =P

 

utenom dette skulle det ikke være noen signifikant forskjell. kan hende en av den bli levert med 2gig minne og den andre med 1gig, men dette er smådetaljer.

 

ytelsen tror jeg er mer eller mindre den samme på begge modellene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
eneste forskjellen på disse modellene så vidt jeg vet er prosessoren. Noe kraftigere prosessor i 1345'en enn 1250'en. og da selvfølgelig modellnr.. =P

 

utenom dette skulle det ikke være noen signifikant forskjell. kan hende en av den bli levert med 2gig minne og den andre med 1gig, men dette er smådetaljer.

 

ytelsen tror jeg er mer eller mindre den samme på begge modellene.

 

Det er et bedre grafikk kort, dobbelt så mye minne på det, og hd er på 250gb kontra 160gb på den andre.

Det er som sagt en litt bedre prosessor, men det merker man ikke så mye til.

Den har 2gb ram.

 

ref: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341965

 

Det står ikke noe særlig om batteriet. 1250 ble jo levert med 2 batteri. Usikker på om 1345 gjør det.

 

Jeg har ikke kjøpt denne PC-en ennå, men sitter med fingeren på knappen.. ønsker bare litt mer erfariner med denne fra

andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...