Gå til innhold

Your UserID is already in use in this server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller CS (1.6 og CZ) så henger bildet seg etter ca 5 min også faller jeg ut. Når jeg prøver å komme inn igjen så står det Your UserID is already in use in this server. Så må jeg vente i 1 min før jeg kan komme inn på serveren igjen og dette gjentar seg hvert 5. minutt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv net_graph 3 i console og når bildet henger seg, se om FPS/MS beveger seg. Og kommer det en feilmelding når du detter ut?

"Your UserID is already in use.." betyr enkelt og greit at du fortsatt er på serveren og at du ikke har pinget ut enda.

Skrevet (endret)

FPS'en beveger seg mellom 59 og 60, mens MS'en står rolig på 43. Det tar litt tid så kommer det oppi høyre hjørne: WARNING: Connection problem

Endret av Fattima
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Om pingen står på 435, så skift server..

Find servers -> Change filters -> Secure only -> latency -> 100. Så får du kun servere med lav ping..

1)Om du har god ping (0-80 ca.), men den hopper til 435, så kontakt din internett leverandør, og spør om hva som er galt.

2)Om du har trådløst, prøv å bruk kabel.

3) Kontrollpanel -> (Klassiks visning, om den ikke står på det) -> administrative verktøy -> Tjenester -> Det var det ja.. Skal se om jeg finner ut av det.. Det er en av de du skal stoppe.. Hjelp noen..? :)

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

FPS'en beveger seg mellom 59 og 60, mens MS'en står rolig på 435. Det tar litt tid så kommer det oppi høyre hjørne: WARNING: Connection problem

EDIT: MS'en står rolig på 43...ikke 435

Skrevet

@Trådstarter: Når du pinger eller CS klikker, så henger du fortsatt igjen på servern. Det tar litt tid før du kommer inn, og om du prøver å connecter før den hang-over'en er borte så får du Your UserID is already in use in this server.

1)Om du har god ping (0-80 ca.), men den hopper til 435, så kontakt din internett leverandør, og spør om hva som er galt.

Vil egentlig ikke si meg enig i at ping over 40 er noe bra men. :)

Skrevet
FPS'en beveger seg mellom 59 og 60, mens MS'en står rolig på 435. Det tar litt tid så kommer det oppi høyre hjørne: WARNING: Connection problem
Om det er slik på alle servere, så er problemet hos deg. Følgende er da greit å sjekke:
  • Brannmur som kanskje blokkerer noe.
  • Router som kanskje blokkerer noe.
  • Trådløs router som detter ut. (Prøv å bruk kabel istedet for trådløs)

Lesestoff:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...