Gå til innhold

Gamle Kontrollere Til Playstation 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. Med en overgang får du brukt de gamle kontrollene med PS2 spillene dine.. Det har i alle fall jeg prøvd.. :)

 

Edit: Jeg skal kjøpe GH3 imorgen til PS3.. så, skal teste om gitaren fungerer da.. :) Jeg testet akkuratt en vanlig PS2 kontroll på ninja gaiden demoen, og det fungerte i alle fall helt fint.. så, har trua.. :)

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar
Vel.. Med en overgang får du brukt de gamle kontrollene med PS2 spillene dine.. Det har i alle fall jeg prøvd.. :)

 

Edit: Jeg skal kjøpe GH3 imorgen til PS3.. så, skal teste om gitaren fungerer da.. :) Jeg testet akkuratt en vanlig PS2 kontroll på ninja gaiden demoen, og det fungerte i alle fall helt fint.. så, har trua.. :)

 

Kjøpe gh3 i morgen? kommer ikke det ut 23.november? Eller er du en snartur i usa?

Lenke til kommentar
Har ett år her i USA.. så, æddabædda.. :p

Er ikke lenge til jeg sitter/står med det i handa nå.. :)

 

Edit!

Aaaarg! Var selvfølgelig tomt!

Det er vel sånn det går når man skal være idiot mot andre.. :(

 

Som straff må du kjøpe en bundle og sende i posten til meg :p

 

Gleder meg stort til det kommer, testet det på electroworld2007 og gitaren var knall.

 

Leste forresten på scorehero at wal-mart selger x360 gh3 bundle med gammel gitar, så vær sikker på å dobbeltsjekke at man får les-paul hvis man bestiller fra utlandet, eller hvis noen her i landet skulle klare å få denslags til europalanseringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...