Gå til innhold

Kodak DX4330 vs. Olympus Camedia C-300


Anbefalte innlegg

I testen skriver forfatteren at Kodak-kameraet's LCD-skjerm er elendig. Kan du forklare dette litt nærmere?

 

Jeg har nemlig det kameraet, og synes skjermen er langtifra elendig! Funger bra inne, og man kan faktisk benytte den ute, siden den avgir et lyssterkt bilde. Hvorfor blir ikke det nevnt?

 

Eneste problemet jeg har med den LCD-skjermen, er at den har litt lite pixler - så det er vanskelig å se om bildet ble uskarpt eller ikke.

 

Ellers, synes jeg testen var fin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stiller meg også litt uforstående til dette. Har selv Kodak DX4330 og synes ikke LCD skjermen er så dårlig som det kan virke av denne artikkelen. Generelt er den helt ok å se på. Både ute og ikke. Den kan være noe uklar i mørke rom. Men kjenner ikke kameraet igjen i denne artikkelen når det gjelder LCD skjermen.

Lenke til kommentar

OM skärmen på den testade Kodakkameran är samma som på Kodak CX4200/4230, då kan jag bara hålla med testaren: Skärmen ÄR usel, eller "bara" litt sämre än andra dåliga skärmar.

Felaktig färgåtergivning, oskarp, blek mm.Inte är den bra.

 

 

En "billigkamera" som Nikon Coolpix 2000 har en långt, långt bättre skärm, för att ta ett aktuellt exempel på en annan billig kamera, dock med 2 Mpix.

 

Men... jag är inte säker på att den testade dyrare Kodaken har samma skärm som de två billigare (2 Mpix) kamerorna har.

 

Andra kameror med MKT bra skärmar:

Canon Ixus V3/Konica KD-310Z/400Z/500Z.

 

Sen kan man ju fråga sej vad testaren menar med att SM kort är "utdöda"???

Dom är ju BILLIGA, och kommer givetvis att kunna köpas länge än.

Billigheten gör det ju också lätt att köpa på sej nog mycket minne redan nu!

 

MVH/MN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...