Ingemars Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Når jeg prøvde å laste ned demoen til 18 wheels of steel Haulin, installerte spillet så kom det opp en feilmelding: O.S. not supported. Har Vista home premium. Det jeg lurte på om spillet ikke støtter Vista. Takker for alle innspill!
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Står på system requirements; "Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP". Så det tyder vel på at spillet ikke støtter Vista...men har du prøvd å kjøre det i kompabilitetsmodus da?
KristianF Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Spillet skal fungere helt problemfritt i Vista. Jeg har aldri hatt noen som helst problem med det. Men siden du har Vista Home, så kan du prøve å høyreklikke på snarveien å velg "Run as administrator"
haulin13 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 hei jeg trenger hjelp. vær gang jeg skal spille haulin kommer det opp prisme3d så jeg kan ikke spill kan noen vær så snill å hjelp mæ er hekta på lastebiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå