1915 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får ikke startet call of duty. hva er galt ? jeg har nettopp installert det. og det funker ikke :S (se vedlagt bilde)
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje fordi du har lasta det ned?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ok men du må kanskje være ute av D-tools
dapre Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Du har jo så mye crap som runner og går på oppgavelinjen at det jo ikke er rart spillet nekter å starte ...stjeler alt av ressurser Det snakkes om renderer i feilmeldinga, så kanskje du bruker foreldede drivere til grafikkortet ? Det vanlige er å oppdatere (kontrollere/sjekke) ALT av drivere ved innstallasjon av nytt spill. Basta ! Bios, lydkort, grafikkort, opprydding disk, fragmentering, STENGE crap programmer på oppgave linja... osv osv
1915 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 er jo INGENTING av programmer:P på andre PC-en min har jeg 3 ganger så mye. uten noe stress ;D det var feil med plata. hakk i den. lånte en kompis sin og installerte. da funka det. brukte bare min egen key ;D har originalt jeg.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 er jo INGENTING av programmer:P på andre PC-en min har jeg 3 ganger så mye. uten noe stress ;D det var feil med plata. hakk i den. lånte en kompis sin og installerte. da funka det. brukte bare min egen key ;D har originalt jeg. Å da virka det?
1915 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 er jo INGENTING av programmer:P på andre PC-en min har jeg 3 ganger så mye. uten noe stress ;D det var feil med plata. hakk i den. lånte en kompis sin og installerte. da funka det. brukte bare min egen key ;D har originalt jeg. Å da virka det? jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå