Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Jeg kjøpte en Medicine Staff of Healing via auksjon. Jeg lurer på hvordan man bruker disse? Jeg spurte en i vennelista, å han sa at jeg måtte lære det. Siden jeg er en Druid Night Elf, kan jeg lære å bruke Medicine Staffs til Druid Traineren min?
Arba Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Staff er et weapon skill du må lære deg. det kan du få gjort hos en weapon trainer for 20 sølv
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 10 sølv. Weapon trainer finner du i darnassus, stormwind og ironforge for alliance. Thunder bluff, undercity og orgrimmar for horde.
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hvorfor blir det sånn? Jeg får jo ikke til å trene =\ Jeg har foresten trent meg opp i i 'staves' før. Fann foresten ut at jeg ikke får til å bruke min gamle staff.. Jeg fikk jo til det før. Det er noe rart som skjer her.. Endret 24. oktober 2007 av kennethsa91
Pomfri Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Kan ikke druids bruke staffs fra starten av uten å trene? Er du høy nok level for å bruke staven?
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja, den er level 14, å jeg er jo på level 14 selv. Jeg kan ha den på meg, men får ikke til å bruke det =\ Character'n min reagerer ikke når jeg prøver å bruke staven. Han tar den ikke fram i hånda si en gang.. Edit: Foresten, den funker hvis jeg høyreklikker på fiender. Men funker ikke når jeg trykker på 1. Jeg får til å bruke Wrath ved å trykke på 2. Endret 24. oktober 2007 av kennethsa91
Vaenas Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 kan være en feil under oppstarten av wow, starte spillet på nytt, mange slike ting som kan skje, for eksempel, når jeg logget på mens jeg flydde mellom to flypaths, så når jeg landet da så fløy jeg på bakken, da kunne jeg attacke og alt sånn men bare fra den fuglen. bøg under oppstart.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jeg tror ikke noe er galt. Man bruker den bare til å slå med. Skal du ha den i hånden, trykk på Z Endret 24. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 kan være en feil under oppstarten av wow, starte spillet på nytt, mange slike ting som kan skje, for eksempel, når jeg logget på mens jeg flydde mellom to flypaths, så når jeg landet da så fløy jeg på bakken, da kunne jeg attacke og alt sånn men bare fra den fuglen. bøg under oppstart. Prøvde å restarte, men det hjalp ikke =( Jeg tror ikke noe er galt. Man bruker den bare til å slå med. Skal du ha den i hånden, trykk på Z Ja, får til å ha den i hånda, men får jo ikke til å slå ved å trykke på 1. Det er ekkelt å sitte å trykke på høyre museknapp hver gang man skal slå, jeg vil ha det som den forrige staff'en min hadde, at jeg kunne trykke på 1.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Okei, slik å forstå ja. Du har altså autoattack på 1? Hvis ikke, trykk på C og trekk staven ned til actionbaren. Du kan også bruke T til å slå, men hvis du vil springe rundt å slå folk er ikke druid den beste klassen. Endret 24. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ta frem spellbook (p) og legg ut det nye attack ikonet... Forresten, hvorfor slår du med staven som druid?
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Okei, slik å forstå ja. Du har altså autoattack på 1? Du kan også bruke T til å slå, men hvis du vil springe rundt å slå folk er ikke druid den beste klassen. Nei, men bruker jo Wrath til vanlig, men når jeg har brukt opp all mana'en så bruker jeg å slå med staff'en min Ta frem spellbook (p) og legg ut det nye attack ikonet... Forresten, hvorfor slår du med staven som druid? Tusen takk, det hjalp meg Jeg slår når jeg ikke har igjen mana Endret 24. oktober 2007 av kennethsa91
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor ikke bear-form? Eller er du balance spec?
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor ikke bear-form? Eller er du balance spec? Balance spec? Jeg vet ikke hvordan jeg blir i bear-form jeg Er ny til World of Warcraft
Hammarhaus Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Stikk til druid treneren og ta Queste hans. Må jeg ikke være i level 20 da?
Kuldesjokk Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 10 for bear, får nytt på 14 eller 16 for swim form, du vet hva talents er eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå