lasus Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Bor i Bergen og switcher litt med å kikke innom Hifi Klubben og Hificenter kjeden.. Har bestemt meg for å invistere i gulvstående høytalere til å ha ved siden av tven på ein hybel. Har sett på denne og denne. Dette er høytalere som ligger i prisklasse som eg har råd til. Forsterkeren eg vurderer å kjøpe er denne. Så det er mest sansynlig den høytalerene mine skal spille med. Takker for alle svar, håper det er folk her som har erfaringer med desse:)
Bluum Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Book prøvelytting på begge høyttalerene, så skal du enkelt klare å bestemme deg på egenhånd Rent spesifikasjonsmessig så kan jeg vurdere det slik jeg ville gjort. QLN: + Går merkbart dypere i frekvensene + Såvidt mer følsom + Billigst Argon: + Spike-føtter + Har tro på at diskanten er bedre Men må du ha gulvhøyttalere? Du får ofte mer lyd for pengene om du kjøper stativhøyttalere i dette prisleiet. Se litt på Dali Concept 2 og QLN Artech 5s om du føler for å vurdere små høyttalere Endret 23. oktober 2007 av Bluum
lasus Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Book prøvelytting på begge høyttalerene, så skal du enkelt klare å bestemme deg på egenhånd Rent spesifikasjonsmessig så kan jeg vurdere det slik jeg ville gjort. QLN: + Går merkbart dypere i frekvensene + Såvidt mer følsom + Billigst Argon: + Spike-føtter + Har tro på at diskanten er bedre Men må du ha gulvhøyttalere? Du får ofte mer lyd for pengene om du kjøper stativhøyttalere i dette prisleiet. Se litt på Dali Concept 2 og QLN Artech 5s om du føler for å vurdere små høyttalere Takk for hjelpen, skal nedom Hificenter i morgen, å Hifi Klubben har eg allerede vert innom, fått anbefalt forsterker, å Argon høytalerene, men de fekk ikkje de inn før i neste uke, så får ikkje hørt de med det første.. Stativ høytalere har eg vurdert før, men vil ha litt mer stil, så da er gulvhøytalere rimeligere for meg:) 2 stativ koster jo like mye som et par høytalere å det går over mitt budjsett. Har sett for meg en total pris på 5000 med høyttaler og forsterker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå