Bruker-133566 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 En kompis av meg installerte CoD2 på min stasjonære datamaskin... Fikk beskjed om at cdkey'en var valid, altså godkjent. Men får ikke spilt online! Den søker etter servere men får ikke opp noe 2 andre kompiser av meg installerte fra samme plater og key og får spilt online... Noen som vet råd?
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 En kompis av meg installerte CoD2 på min stasjonære datamaskin... Fikk beskjed om at cdkey'en var valid, altså godkjent. Men får ikke spilt online! Den søker etter servere men får ikke opp noe 2 andre kompiser av meg installerte fra samme plater og key og får spilt online... Noen som vet råd? Jeg og noen venner lanet CoD2 hjemme hos meg via nett. Først kjekk disse tingene. 1 Har du valgdt å velge - Search - Internett og ikke Local. 2 Allow punkbuster. 3 Velg ett navn før du søker, tilfelle punkbuster (som er alt får strenge) ser på deg som et spyware. 4 Instaler patch 1.3 og installer det, ikke nedlast CoD2 Patch 1.5 fordi det er en patch som er lagdt ut av privatpersoner som ikke fungerer. 5 allow CoD2 tillgang av brannmuren din. veldig viktig. Hvis det ikke fungerer nå burde han reinstalere spillet og prøve dette på nytt.
Bruker-133566 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 En kompis av meg installerte CoD2 på min stasjonære datamaskin... Fikk beskjed om at cdkey'en var valid, altså godkjent. Men får ikke spilt online! Den søker etter servere men får ikke opp noe 2 andre kompiser av meg installerte fra samme plater og key og får spilt online... Noen som vet råd? Jeg og noen venner lanet CoD2 hjemme hos meg via nett. Først kjekk disse tingene. 1 Har du valgdt å velge - Search - Internett og ikke Local. 2 Allow punkbuster. 3 Velg ett navn før du søker, tilfelle punkbuster (som er alt får strenge) ser på deg som et spyware. 4 Instaler patch 1.3 og installer det, ikke nedlast CoD2 Patch 1.5 fordi det er en patch som er lagdt ut av privatpersoner som ikke fungerer. 5 allow CoD2 tillgang av brannmuren din. veldig viktig. Hvis det ikke fungerer nå burde han reinstalere spillet og prøve dette på nytt. nå sliter jeg med et nytt problem! får opp "Fatal Error" når jeg skal åpne single player! å dette er ETTER jeg installerte 1.3 patchen!
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Da har du antageligvis spyware på PC-en din, instaler dette spyware remover programmet og se om det funker. http://www.elliott.k12.ky.us/Techsupport/spyware_removal.htm funker det på cod2 online? hvis ikke er det enten at du må nedlaste siste driver til kjermkortet ditt eller slette den eksisterende og installere den på nytt. eller så kan det hende at kjermkortet ditt ikke går over minimum specifications.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå