Tittoffer Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hey, Har nettopp kjøpt MoHA men MP`en Virker ikke har ikke reg. meg (vet ikke hvor) kommer opp med "cannot conect to EA server" ??
TAS Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Airborne går den på internett etter ferdig installering for reg,start spillet isteden og registrer deg derifra.
Tittoffer Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Previus: ja det er Airborne TAS: Hadde du giddet å ta det en gang til tok den ikke helt
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Har du en EA account? Du må ha det for å spille MoH:A på nettet. Har du det, er det bare å logge inn...hvis ikke må du registrere en - alt dette kan gjøres fra spillet.
TAS Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Start spillet,velg multiplayer.Der kan du enten velge sign in,eller create new account.
Tittoffer Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 (endret) da står de bare "conecting to server" så står det Connecting Faild" EDIT: Nå virket det, men når jeg skal joine ein server stå det "Connecting to Host faild" Det står og når eg skal lage eit game Endret 24. oktober 2007 av Tittoffer
TAS Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Mulig det kan være noe med Brannmuren din,hvis du har det.Hvilket OS bruker du?
Tittoffer Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 OS? Har PC-Celin?? Hvordan fikser jeg brannmuren??
TAS Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 OS=Operativsystem Pc cillin er det lenge siden jeg har brukt.Mulig du må legge til Airborne exe fil(i pc cillin) for å få til gang til internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå