SleepHead Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Runscape er ett litt artig spill hvis du ikke har penger til å kjøpe ett bra rpg spill eller ett bra spill i det hele tatt. men det suger jo rett å slett. Ett morsomt tidsdriv rpg spill er Gladiatus.no det er moro som bare det XD
Clintern Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Så at Mount & Blade har blitt nevnt her. Jeg syns kampsystemet der er genialt! Håper det ferdige spillet blir like bra og at de klarer gjøre questing, trade osv bedre. Men jeg forelsket meg først og fremst i kampsystemet. Har ikke prøvd så mange RP spill så hvis noen kunne nevne lignende spill med like genialt kampsystem som Mount & Blade Små detaljer som at lik blir liggende, piler står i kropp og skjold(lyden av et blokk med skjold er deilig ), hester går fritt rundt etter at rytter har blitt drept. For de som har prøvd M&B vet hva jeg snakker om. Noen andre spill med samme realisme?
Gnurk Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Vil anbefale Dungeon Siege II + expansion Andre: Sacred + Expansion Loki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå