Hakkebakk Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Topic sier alt. Har Sony Ericsson HPM-82 støtte for radio? Kjøper ikke nytt hodesett hvis jeg mister radiofunksjonen.
Gromit Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Radiodelen ligger i telefonen og den bruker bare ledningshandsfreen som antenne (Derfor det ikke går med radio på BT handsfre)
Hakkebakk Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Ja, men hvis du leser "overskriften" spør jeg om HPM-82 har radioantenne. Det var ikke mye informasjon på SE sin hjemmeside. Kan jeg ta svaret ditt som et "ja"?
Gromit Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Enklere om du sier hvilken telefon du har, men har du en som er nyere enn 2 år er radiodelen innebygd i mobilen og enhver ledningshandsfree vil fungere som antenne. uoriginal som original
Hakkebakk Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 Har K550i, radiodelen er innebygget og jeg må ha et headset som har innebygget antenne. Men takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå