Gå til innhold

Nokia N80,N70 eller SE k800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6131 begynner vell også å bli litt gammel, uten at det har for mye og si.

Men kamera er jo bedre på K550i som sagt, men skjermen er hakket dårligere.

Tastene på K550i vil du enten like veldig godt, eller ikke i det hele tatt. Kanskje du bør teste de før du bestemmer deg. Ellers en fin telefon som gir deg en god del for pengene.

Og når du sier du er vandt med SE menyer så tror jeg det hadde blitt ett litt stort sprang til Nokia sine S40. Men det er jo en vanesak også da. :)

Lenke til kommentar

Kan hende han har noen han kjenner som skal selge disse telefonenene? :)

 

Hvis jeg skulle velge mellom de tre ville jeg valgt K800i. Er vel den som har best kamera av de tre, og så er menysystemet til SE enkelt og bra. :)

 

N70 er ganske gammel nå da, og ikke den beste skjermen og kamera. I tillegg tror jeg den er litt tregere en dagens nyeste Symbian telefoner. N80 har jo mange funksjoner, som blant annet Wifi, og jeg vet ikke om det er viktig for deg? Men ellers er den ganske stor og tung.

 

Men jeg ville faktisk ikke valgt bort SE K550i, men det er jo opp til deg. :)

Lenke til kommentar

Det er et operativsystem mange smarttelefoner (som n70, n80) bruker og som gjør at du kan bruke mobilen til flere ting enn andre mobiler. Dette er bra for proffbrukere som er avhengig av å lese word-dokumenter og å legge til programmer på mobilene sine. til gjengjeld blir mobilen veldig treg (særlig når flere programmer kjører, og særlig de smarttelefonene som ikke er blant de nyeste, derfor er n80 og n70 ganske så trege) og menyene er mye mer kompliserte og vanskelige å forstå seg på for "vanlige folk" som skal bruke den mest til ringing/sms og evt som kamera/mp3

 

Med mindre du har behov for en smarttelefon (noe de færreste har) bør du heller kjøpe en ikke-smarttelefon, som f.eks en k800i.. Den er raskere i menyene, og kameraet er like bra som det kameraet du finner på n80 (og bedre enn kameraet på n70). Til gjengjeld er den mindre og mer lommevennlig og er ypperlig til SMS og ringing. Den har også best batteritid av de tre

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Jeg mente at K550i er en grei telefon til en grei penge. På papiret er K800i bedre som du sier, men det spørs jo litt hvor gammel denne telefonen du skal kjøpe brukt er. :)

 

Og så liker jeg selv ikke så godt joystick på telefon, fordi jeg har hatt negativ erfaring med SE K700i og K750i. Men nå skal jeg ikke si at den på K800i også er problemer med, men du kan nå være litt obs på det. :)

 

Ellers er kameraet på K800i nok en del bedre ja, og i tillegg har den ekte blits. Men får du prøve ut denne K800i før du kjøper den?

Lenke til kommentar
Ok tøft ;)

 

Følte bare jeg måtte skaffe meg ny mobil, har en GAMMEL siemens nå, hadde W810i men dessverre så ble den med i vannet da jeg bada i sommer :roll: .

 

Regner med det er så og si same kvalitet på musikken med headsett som W810i?

 

Takker for alle svar :yes:

 

Original headsettet som følger med K800i har nok ikke så god kvalitet som det originale som fulgte med W810i. Men hvis du fortsatt har headsettet til W810i, så kan du bruke dette sammen med K800i. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...