tacomodo Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg følger bare med på hardware fronten når det skal oppgraderes så jeg ligger litt bak. Hva er det som er best for tiden av AMD og Intel, og av Ati og Nvidia? Sist jeg oppgraderte var det Intel som var det beste valget, mens på skjermkort fronten var det litt mer likt. Kan det være Intel og Nvidia nå for tiden? Det kan sikkert flisespikkes her med "kommer ann på hva det skal brukes til", men fint med noen generelle innspill.
-Tommy Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Intel er best for øyeblikket, men AMD kommer om ikke så lenge ut med nye prossesorer.
_sindre_ Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 jeg vil påstå at ATI gir mer for penga enn nvidia
tacomodo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Huff og huff, stakkars Ati. http://www.tomshardware.com/2007/10/09/dir...tout/index.html At any rate, ATI's chip is not the faster of the two in our benchmarks - indeed, it is slightly slower and costs more.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå