Boomshakalaka Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Jeg skal kjøpe ny stasjonær og trenger litt veiledning før bestillingen sendes. Jeg har sett meg ut følgende oppsett; Kabinett/strømforsyning: Antec Sonata III Prosessor: Intel Q6600 Minne: 4x1GB Mushkin DDR2 EM2-6400 Hovedkort: Gigabyte GA-P35C-S3 harddisk: Samsung 500GB 7200rpm Skjermkort: Asus Geforce 8800 GTS 320 MB Vifte : Noctua NF-S12-1200 DVD: Samsung SH-S203B Skjerm: Samsung syncmaster 206BW OS: Vista Home Premium OEM 64-bit Tastatur: Logitech Deluxe Access keyboard OEM Prisen på dette er ca. 12000 Kriteriene mine er at allt skal kunne bestilles fra samme leverandør da jeg ønsker å få pc`en bygget og testet av leverandør. Et kriterie for kabinett og skjerm er at høyden ikke kan overstige 44 cm. Jeg trenger hjelp av kompetente datafolk (du som leser) til å si om de ulike komponentene er kompatible med hverandre og om det er andre komponenter dere heller ville anbefalt som gir bedre ytelse/driftssikkerhet/støy i forhold til prisen. Er det komponenter som burde vært med som jeg har utelatt (f.eks vifter/kjøling)? Bruksområde: Spilling, surfing, filmavspilling, bilde- og videoredigering. Takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå