closing Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Får ikke startet BF2, etter jeg har instelert det helt feilfritt og prøver og starte det så kommer det opp en svart skjerm og så kommer det tilbake til skrivebordet. Har sjekket litt runt og funnet ut at andre har det problemet men jeg vill finne ut hva det er. kan noen svare på det? Endret 20. oktober 2007 av closing
Korka Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Hvilket skjermkort har du? List gjerne opp flere specs..
closing Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hvilket skjermkort har du? List gjerne opp flere specs.. jeg bruker et nividia geforce 4000 og noe anna tror jeg;D Endret 20. oktober 2007 av closing
Korka Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror ikke at PC-en din kan kjøre BF2... Sjekk på www.systemrequirementslab.com
Underpants Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde samme problemet. Da trengte jeg bare laste ned siste patch og starte. Men jeg hadde det problemet på en annen PC også. Da var det at jeg hadde for dårlig RAM elns.
Ja9boy Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg hadde samme problemet. Da trengte jeg bare laste ned siste patch og starte. Men jeg hadde det problemet på en annen PC også. Da var det at jeg hadde for dårlig RAM elns. Hva gjorde dere da for å få spillet til å funke? kjøpte mer ram eller noe? Jeg har amd 3400 som er overklokket 2 gb ram 2*512 og et annet nytt 1*gb ddr sdram pc3200 powercolor radeon x1950 pro Har samme problemet. Spiller fint call of duty 4 i ekstra høy grafikk med alle detaljer på som shadows osv, 6 i aa of 16 i af. Ingen hakking. så hvorfor sliter jeg da med bf2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå