Ni kon Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Heisann! Jeg sliter meg et treningsprogram som jeg ikke klarer å utnytte til det fulle. Dette kalles Gerilja Kardio: For dere som ikke vet hva dette er anbefales denne arikkelen: Link Problemet er at denne treningen foregår i sykluser på 12 minutter, og jeg har ikke mulighet til å se på klokka for å styre dette. Ergo kan dette styres gjennom musikk via mp3 spillern Her er syklusen på en økt: TABELL 1 Minutter 1-4 Oppvarming:50 prosent av maks fulgt av: Minutt 5 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 6 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 7 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutt 8 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks Noen som har musikk som kan styres, som feks nedtelling til spurt. Vet ikke om dette er på kanten av hva som er tillatt å spørre om på forumet heller. Konge mix hadde vært kult her. (dance, club, pophits og ikke slayer, metall og slikt). 12 minuttes sang hadde vært helt rått, med rolig oppstart Eks: Oppstarten: http://www.youtube.com/watch?v=N7p4mioawIA 10 sekunder før man starter kjørte, skiftes tempo, nedtelling til action. Ny låt med pump eks: http://www.youtube.com/watch?v=VY8lPnsvhUg avsluttes igjen over til justin når man når 9 minutter Kan noen mekke noe kongekult her? Har ikke kunnskap nok til å mikse noe slikt selv. Noen med skillz kan kanksje imponere her?
DanielvanSand Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan lett få mekka det, om du godtar electro
Ni kon Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan lett få mekka det, om du godtar electro Jeg tar alt
DanielvanSand Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ok. Skal prøve å få gjort det iløpet av morgendagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå