Gå til innhold

Billedkunst: Grafitti på vegg og papir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på følelsen at det er en del gode tegnere her på forumet, og lurer på om det er noen som driver å tegner grafitti her? Har selv holdt på med dette noen år, men føler jeg ikke klarer å bli noe bedre. :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det var på tide med en graffititråd her på forumet ;)

jeg har også holdt på med dette i ca et års tid, men det går for det meste i skisser hjemme, fremfor malerier på gata :p

Skrevet

Ja jeg driver også for det meste på papir. Mye billigere hehe. Men selv er jeg med i HSA (hard smoking alliance).

Kanskje få se å lagt ut noen skisser som jeg har lagd. Men har ikke tid nå.

Hvordan type grafitti lager du da Tolsky?

Skrevet

Man blir jo det, men føler jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer å utvikle mer avanserte bokstaver. Er ikke noe flink på figurer ol. Så går for det meste bare i ren bokstaver. Driver nå å lærer meg å tegne manga, så får prøve å utvikle det inn i grafitti. :cool:

• 1 måned senere...
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
sorry asså, men den der var utrolig dårlig. lær deg å bruke 3D

Men som han/hun skriver, så er det kun en skisse da ;)

Synes det ser ut som et lovende opplegg.. Men skriften er ikke helt etter min smak.

Skrevet
Ikke flere som holder på med dette her? rart...

Garantert, men det er kansje ikke så mange som driver på med grafitti som stikker inn på dette forumet. Du kan jo sette en link til denne tråden i signaturen din, så får du se om flere personer finner denne tråden ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...