getit Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Ja, - jeg får ikke åpnet innkommende vedlegg i Outlook Express. Detter er vedlegg som lar seg åpne om de blir sendt meg på en msn/hotmail-adresse. Er det noen som kjenner til problemet? :-? Hva kan jeg gjøre?
WeeR Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Er bare en instilling i express som er den av sikkerhetsårsaker, gå på instillinger osv for å fikse det. Er ett lite flagg som sier noe om attachments, husker ikke helt hvor det ligger i farten, bortsett fra det er er på "security".
Tåkelys Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Mulig jeg husker feil. Men prøv å gå inn på verktøy>alternativer>sikkerhet, og fjern haken for "Ikke tillat å lagre eller åpne.............."
batko Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Åpne Outlook Express. I menyen velger du TOOLS, deretter OPTIONS. I den boksen som kommer opp velger du arkfanen som heter SECURITY. Der fjerner du haken ved "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus" Så trykker du på OK. Da skulle det være mulig å åpne eller lagre vedlegget. De kan være lurt og la den stå på til daglig slik at du slipper ubehageligheter.
getit Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Skrevet 30. januar 2003 Åpne Outlook Express.I menyen velger du TOOLS, deretter OPTIONS. I den boksen som kommer opp velger du arkfanen som heter SECURITY. Der fjerner du haken ved "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus" Så trykker du på OK. Da skulle det være mulig å åpne eller lagre vedlegget. De kan være lurt og la den stå på til daglig slik at du slipper ubehageligheter. Jeg takker for alle svarene, batko loset meg helt i land med sin forklaring. :wink:
EinarB Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Noen som vet hvordan dette skal gjøres i Outlook ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå