Etaten Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Grunnen for dette spm er at jeg tenkte å fornye mitt abo og få tak i den til en litt fornuftig pris.. Men de har ikke satt den opp i nettbutikken ennå da. Så, er det noen som vet?
Etaten Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Ja....... Det var det ikke mange som visste om nei...
nr1-Lasse Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ja....... Det var det ikke mange som visste om nei... Hei... grunnen til lite respons er vel fordi det allerede finnes et par ganske fyldige tråder om K850i her på forumet, så du kan jo kikke på dem og se om det er noen kvikke hjerner i gang der. Tele2 sin nettbutikk vet jeg lite om, men du kan jo kjøpe den med tele2 abo. i mange andre nettbutikker da. Sjekk f.eks. ut mulighetene hos yatack: http://www.yatack.no/product?product_id=357494 Billigste abo der er jo ikke så halvgæærnt. Selv kjøpte jeg min hos mpx med telenor, og de sendte mobilen til meg igår, så på mandag står er det julaften
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Ja....... Det var det ikke mange som visste om nei... Hei... grunnen til lite respons er vel fordi det allerede finnes et par ganske fyldige tråder om K850i her på forumet, så du kan jo kikke på dem og se om det er noen kvikke hjerner i gang der. Tele2 sin nettbutikk vet jeg lite om, men du kan jo kjøpe den med tele2 abo. i mange andre nettbutikker da. Sjekk f.eks. ut mulighetene hos yatack: http://www.yatack.no/product?product_id=357494 Billigste abo der er jo ikke så halvgæærnt. Selv kjøpte jeg min hos mpx med telenor, og de sendte mobilen til meg igår, så på mandag står er det julaften Gå inn på kelkoo.no der er det mulig og kjøpe den fra nettbutikk... med t2 abo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå