Gå til innhold

Windows 2k > Windows Xp. Hvilke filer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en ekstern disk, men siden broren min har Linux, funker ikke den på Windows. + At jeg tenkte å ha sanger med, så det eneste jeg trenger er Interface mappen, og filen/filene som gjør slik at jeg spiller å patche WoW igjen, det er alt jeg trenger.

Skrevet
Vi har en ekstern disk, men siden broren min har Linux, funker ikke den på Windows. + At jeg tenkte å ha sanger med, så det eneste jeg trenger er Interface mappen, og filen/filene som gjør slik at jeg spiller å patche WoW igjen, det er alt jeg trenger.

Aldri vært borti linux, men det skal da gå flytte over via eksterndisk likevell mener jeg da?

Skrevet (endret)

Hei..

Det du trenger for å ta vare på alle instillingene i wow er:

Interface

WTF

Chache

Fonts (er ikke helt sikker, men ta den med likevel:P)

Jeg vet ikke hva du må ha med for å slippe å patch wow though.

Endret av zl33p
Skrevet

Hvis du vil ha med addons og innstillingene, må du nok ta med hele wow mappa.

Du kan fjerne patchene som ligger der, hvis du ikke vil ha de.

Brenn det på 2 dvd plater, som koster ca. 4 kr per stk.

Skrevet

Aldri vært borti linux, men det skal da gå flytte over via eksterndisk likevell mener jeg da?

Regner med at han har ex3 som filsystem på disken

Skrevet

X:\World of Warcraft\Data <- der ligger alt av core filer, mest sannsynlig der alt av patcher er lagt inn også. Min er 7,12gb, though, so du kan jo like godt ta med hele WoW mappen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...