Massimas Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Trenger litt hjelp her... er det noken nettsider der bedriften setter sammen dataen og så sender deg, eller er det best om eg setter den sammen sjøl ?? Eventuelt ka for nokre sider da ? Har et budsjett på 8000.- Hadde vore kjempefint also om noken gadd å gi meg litt hjelp... står litt fast her
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Har du noen deler, skjerm tastatur eller mus som du skal bruke fra før av?
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 er det noken nettsider der bedriften setter sammen dataen og så sender deg, eller er det best om eg setter den sammen sjøl ??Eventuelt ka for nokre sider da ? Komplett, Netshop og Multicom er vel de største leverandørene av ferdigbygde PC-er. Finnes noen mindre også... Har du noen deler, skjerm tastatur eller mus som du skal bruke fra før av? Hadde vært greit og vite ja. Skjerm, tastatur, mus, evt. OS, HDD, osv.
Massimas Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Har kun et gammalt Win-98 tastatur.. og mus.... men ikk nokke meir =S Er det mulig å få en bra pc til 8000,- med skjerm ? Endret 18. oktober 2007 av Massimas
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Vel, siden du egentlig skal ha full pakke så kan 8000 bli i minste laget for en bra gaming PC. Hvis du skal ha en ferdigbygd PC, og kunne strakt deg til 10 000, så er denne PC-en helt grei i standardkonfigurasjonen; Komplett Din Side PC
magnum65 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Om du vil ha en kurrant PC til under 8k ville jeg tatt en titt på denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10302 her får du en grei PC til 6000,- AMD 4200+, 2GB, 500GB, 22" skjerm Oppgraderinger (trykk på konfigurer selv): - Skjermkort (Geforce 8600GT eller ATI 2600 XT) begge koster i underkant av 1000,- Ellers kan du jo hive på noe annet snadder om du ønsker
Massimas Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Vel, siden du egentlig skal ha full pakke så kan 8000 bli i minste laget for en bra gaming PC. Hvis du skal ha en ferdigbygd PC, og kunne strakt deg til 10 000, så er denne PC-en helt grei i standardkonfigurasjonen; Komplett Din Side PC Den virka konge =P skal sjå om eg får endra litt på den så den blir bedre Takk Men bare fortsett å skrive :smile: da blir jeg veldig takknemlig ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå