moscito Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg instalerte The Orange Box isted og det gikk fint. Men på mappa "steamapps" hvor spillene ligger slik at Xfire finner dem er ikke de der. Men de er installert på PC-en og fungerer. Det samme er CS1.6. Dermed finner jeg ikke noen av orange box spillene på xfire mens hl2 og css som jeg installerte for lenge siden er i mappa steamapps og dermed på xfire. Hvordan kan jeg få de spillene til å vises på xfire slik at jeg kan joine en venn på TF2?
TronDoZY Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 et alternativ er å spørre om steam navnet hans og så lagre han i friends der? Da kan du joine spillet han spiller. Har ikke noe erfaring med Xfire, så der kan jeg ikke hjelpe
binko Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Er bare å legge han til på xfire ja, (eller bare bruke steam sitt friendsopplegg... )
Fenixen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) rart at dem ikke ligger i mappa.. ligger der hos meg.. søk på team fortress og se hvor filene ligger hos deg i hvertfall.. alle filene slutter på .gfc Endret 18. oktober 2007 av Pheonix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå