LtdEdFred Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jeg skulle gjerne visst hva Office XP serialen min er da jeg ikke finner coveret. Lar dette seg gjøre? Jeg er veldig interessert i å vite hvordan det gjøres. Håper på hjelp.
LtdEdFred Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Joda, men litt mer presis peking hadde vært satt pris på. Jeg har sjekka alle verdier under søkeordet: office
salomo Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Tror du ikke finner serialen der. eller Du må kanskje kontakte MS.
EviLEddiE Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 CD-keyen ligger nok kryptert, av naturlige grunner ikke i klartekst, enten i registeret eller i en bestemt fil. Men når folk klarer å lage programmer som gir deg CD-keyen til din installerte WinXP, hvorfor da ikke til Office? Den såkalte PIDen, som vises i "About"-vinduet i OfficeXP, skal jo være basert på CD-keyen (logisk tankegang - med WinXP-PID-logaritmen som utgangspunkt)... Nei, man må nok :google: litt...
eivindbirkeland Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Jeg skulle gjerne visst hva Office XP serialen min er da jeg ikke finner coveret. Lar dette seg gjøre? Jeg er veldig interessert i å vite hvordan det gjøres. Håper på hjelp. Kjekt program på http://www.magicaljellybean.com/ Så vidt jeg vet, er ikke dette ulovlig. Hvis det er, håper jeg noen forteller meg.
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Jeg skulle gjerne visst hva Office XP serialen min er da jeg ikke finner coveret. Lar dette seg gjøre? Jeg er veldig interessert i å vite hvordan det gjøres. Håper på hjelp. Hvordan klarer du å kaste bort en serial key som er verdt 3-5tusen?? :wink: Det hadde ikke jeg klart.
salomo Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Jeg skulle gjerne visst hva Office XP serialen min er da jeg ikke finner coveret. Lar dette seg gjøre? Jeg er veldig interessert i å vite hvordan det gjøres. Håper på hjelp. Hvordan klarer du å kaste bort en serial key som er verdt 3-5tusen?? :wink: Det hadde ikke jeg klart. Ehhh...hvordan..ehhh *rotekopp nei hakke peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå