Gå til innhold

anti-virus gjorde så jeg ikke kan starte wow.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble hacket for en stund siden. Har siden det skiftet anti-virus program til Avast. Neste gang jeg skulle starte wow, fikk jeg melding om at programet hadde funnet en Trojan horse i WoW mappa.

Etter det, vær gang jeg prøver å starte WoW så får jeg det ikke til. Wow.exe fila er slettet ser det ut som, og prøver jeg å ta Launcher så får jeg melding om å starte launcheren fra Word of warcraft mappa....men det er jo akkurat der den ligger nå. Må jeg reinstalere alt ? Prøvde repair også, men da fikk jeg samme melding, om at det ikke er i rett mappe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her lukter det reinstall. Det ville jeg gjort uansett om keyloggere la seg i wow mappene.

OT, hvor lang tid tok det fra du fikk mail om at Blizz hadde kontoen til du fikk mail om at den var din igjen? Og hve ble ikke restoret om noe var tatt?

Endret av War
Skrevet
Her lukter det reinstall. Det ville jeg gjort uansett om keyloggere la seg i wow mappene.

OT, hvor lang tid tok det fra du fikk mail om at Blizz hadde kontoen til du fikk mail om at den var din igjen? Og hve ble ikke restoret om noe var tatt?

'

Jeg ble hacket forige torsdag, sente mail med cd-key og lit sånt på lørdag. Fikk mail nr2 idag, hvor jeg måtte legge ved bilde, skrive account navnet osv. Venter fortsatt på å få accounten igjen. Kjedet meg bare så at jeg skulle spille på brodern sin 10-dagers account ( trist men sant.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...