Stianlol Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Før jeg starter BF2 kan jeg være på vt og snakke med folk, men når jeg er inne i spillet kan ikke de andre høre hva jeg sier, men jeg kan høre de. Legger jeg ned spillet igjen kan jeg snakke igjen, men jeg kan ikke snakke når jeg er innpå BF. Noen som vet hva som er feil, og hva jeg må gjøre for å fikse det? Endret 15. oktober 2007 av Stianlol
kim21 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Før jeg starter BF2 kan jeg være på vt og snakke med folk, men når jeg er inne i spillet kan ikke de andre høre hva jeg sier, men jeg kan høre de.Legger jeg ned spillet igjen kan jeg snakke igjen, men jeg kan ikke snakke når jeg er innpå BF. Noen som vet hva som er feil, og hva jeg må gjøre for å fikse det? Kjører du vista?
Stianlol Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 Ja, har det. Men har funnet en løsning nå. Jeg måtte bare starte ventrilo som administrator..
TrueNo Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) LoL stian jaja gl hf:) Endret 18. oktober 2007 av gunfighter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå