Gå til innhold

Nextgentel leverer ikke...


bøh

Anbefalte innlegg

Vi bestilte bredbånd hos nextgentel for over 2 måneder siden.

De startet med å si at det i verste fall ville ta 3-4 uker, som ville vært helt greit, men når det hadde gått 4 uker, fikk vi beskjed om at det ville ta 3-4 uker til fordi de mangla noe som vi trenkte, uten og egentlig skjønne hva de mente :p

I sammenheng med dette så fikk vi beskjed om at det ikke ville koste oss noe for montøren som måtte komme.

Når det hadde gått 2 måneder kom montøren, gjorde sin greie, men gikk uten å sjekke at nettet faktisk funket... Han hadde nemlig bare gitt oss beskjed om at vi skulle aktivere modemet vårt selv, og når vi skulle aktivere det, funket det selvfølgelig ikke... Vi ringte Nextgentel å spurte om hjelp, den eneste hjelpen de kunne tilby var å prøve å aktivere igjen... Det viste seg at det aktiverings nummeret de hadde sendt oss med modemet var feil, og de hadde ikke sendt det nye til oss :p:P:P Så vi prøvde med det nye aktiveringsnummeret, men det funket fortsatt ikke...

Etter dette har det ikke vært noe å høre fra dem, bortsett fra en regning på 1200,- før vi har fått noe som helst bredbånd i hus, og de har lovt oss å ikke ta betalt for montør :S

 

editerer senere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv veldig variert erfaring med NextGenTel, når jeg skulle først bestille bredbånd fra dem, så sendte dem en montør hjem til meg uten å varsle engang, selvfølgelig ble det bomtur som de ville jeg skulle dekke. Når jeg så ringte for å spørre hvorfor i all verden dem ikke har gitt beskjed om montørbesøk så svarte de følgende: "Vi har sendt beskjed på mail".

 

Altså dem sender da beskjed til meg over et medium som de vet jeg ikke hadde tilgang til. Sier vel litt hvor IQ-brems enkelte selskap faktisk er. Kranglet med de i 2 måneder etter den episoden, og slapp selvfølgelig å betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...