Gå til innhold

Mobil trøbbel, w850i


Anbefalte innlegg

Problem: Jeg kjøpte en Sony Ericsson w850i for ett år siden. Hadde den i 3 måneder da høyttaler gradvis ble dårligere helt til lyden var uhørlig. Jeg løste problemet med å kjøpe ett blåtann-headset så brukte jeg den i 1 måned til før jeg tok til vett og sendte den inn. Det tok 6 lange uker før jeg fikk mobilen tilbake og høytalerene funket som nye. MEN verkstedet hadde klart å FJERNE kameralyset i mobilen! Veldig proffesjonelt, men siden jeg hadde hvert uten mobil i 6 uker orket jeg ikke å sende den inn igjen med engang. Så jeg ventet til jeg skulle ha ferie/reise til utlandet i to uker (sendte mobilen inn uken før jeg reiste), og tenkte det skulle være plenty med tid til å sette inn igjen lyset som var fjernet. Når jeg kom tilbake hadde jeg ikke fått noen mobil i posten. Jeg ringte og ble fortalt at de skulle se på mobilen ila. de nærmeste dagene dvs. de hadde hatt mobilen inne i 3 uker uten å ha gjort noen ting med den. Jeg ble naturligvis irritert og gav beskjed, så de skulle "sende en purring til service". Jeg ringte dagen etterpå; da sa de at jeg skulle på telefonen erstattet, men de ventet på leveranse fra Sony Ericsson.

Det var den 22. August, nå pusher vi snart November. Har ringt 2-3 ganger i uka og hørt om de har fått inn noe. Har også ringt til forhandler som sier at det får leveranse samtidig som verkstedet, så de kan heller ikke sende meg ny mobiltelefon.

 

Hva skal jeg gjøre? Kreve pengene tilbake? Annen mobil i erstattning? Bedre mobil i erstattning?

Dette har skapt mye irritasjon og frustrasjon. I tillegg har jeg ikke fått brukt mobilen i mer enn 9 måneder av en 12 måneders periode.

Noen som har lignende opplevelser og kan gi meg råd?

 

Kjøpt på MPX, verkstedet er Zodiac Norge A/S

Endret av countxaNder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er så lett å skaffe en w850i fra SE nå... den har ikke vært i salg på en stund! Jeg ville foreslått en w880i istedet (blir vel den som er mest lik i funksjoner) evt pengene tilbake dersom de ikke vil gå med på ny tlf... Du bør ikke la de få sitte og vente på ny w850i fra SE frem til jul for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...