Gå til innhold

rot med menyen og utsende i sony ericsson


Anbefalte innlegg

hei har nettopp kjøpt meg en splitter ny walkman telefon sony ericsson w610i og oppdagett fort at det var noe som ikke stemte,

 

mudern fikk samme tlf som meg samme dagen og hun har tele2 og jeg netcom.

 

jeg la tlf atmed verandre og så at hennes tlf hadde lysere og skarpere bilde en meg så jeg gikk på instillingene og så om alt var som det skulle og både på min og hennes tlf var belysningene på 100% men uansett var min skjerm mørkere

 

jeg fant også ut at når jeg skiftet tema(layout) på telefonene for eks et tema som heter (ScribbleBeats) så hadde min tlf

vanlig rutenett med ingen 3d(2d)effecter i bakgrunden på menyen osv,

mens mudern sin tlf hadde flash-meny og alt gikk med finne bevegelige belysninger og bilder i bakgrunden----

 

noen som kan hjelpe meg og finne ut hvordan jeg skrur på noe som dette osv. Har som sakt helt like dan tlf som ho har og ingen har vært og endrett på noe i instilingene for og skru av eller på funksjoner---...

post-130229-1192398095_thumb.jpg

Endret av andriesa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er telefonen til moren operatørlåst da? Eller har den vært det slik som din? Du har jo en annen tråd hvor du skriver at din er kjøpt med tele2 og deretter låst opp. Usikker på hva tele2 gjør men netcom og telenor har på enkelte walkmantlf deaktivert flashmenyene på låste tlf... Kanskje det er grunnen til at din ikke har flash?

Lenke til kommentar
Er telefonen til moren operatørlåst da? Eller har den vært det slik som din? Du har jo en annen tråd hvor du skriver at din er kjøpt med tele2 og deretter låst opp. Usikker på hva tele2 gjør men netcom og telenor har på enkelte walkmantlf deaktivert flashmenyene på låste tlf... Kanskje det er grunnen til at din ikke har flash?

 

 

ja mudern sin er låst til 12 måneder samme som min var før jeg fikk låst den opp...

 

 

ja læste en gamel artikkel på amobil.no i går om at telenor og netcom har vært sløv og orker ikke lage en flash meny av sin logo (merke) siden det er og tar for lang tid... men det kan jo være andre grunner og siden dæm har deaktivert og lar kun kjøperne la mobilen være begrensett med støtende programvare etc...

 

men jeg lurte også litt på hvordan man kan få aktivert flash menyen for det er jo det som er kult med tlfèn

 

 

har hørt at man må ha et prog kalt xs eller setool2lite for og få fiksett det og man kunne vist låse opp tlf låvelig(ulovelig på eget ansvar :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...