Gå til innhold

Battlefield 2 deluxe edition!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte og kjøpe meg Battlefield 2, men det er så gammelt, så finner ikke bare spillet i noen butikker på nettet, så lurte på om jeg får til og spille bare Battlefield 2, hvis jeg kjøper deluxe edition få jeg en active online account da?-Thomas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper BF2 deluxe edition får du vel med special forces også som er knall bra dersom du tenker å spille på ranked servers..

Da får du fler weapon unlocks.

Så lenge du har en CD key som virker så er det ikke noe problem å lage online konto.

Skrevet (endret)
Hvis du kjøper BF2 deluxe edition får du vel med special forces også som er knall bra dersom du tenker å spille på ranked servers..

Da får du fler weapon unlocks.

Så lenge du har en CD key som virker så er det ikke noe problem å lage online konto.

så hvis en venn av meg har vanlige Battlefield 2 og jeg har special forces, kan vi spille sammen?

hva er ranked servers?

Endret av Thomas1992
Skrevet
Du kan spille vanlig BF2 hvis du kjøper deluxe edition.

Eller du kan gå å spille med samma account på fks. armored fury.

ååja, sånn at du installerer spillene, så får alle hver sin snarvei, og med spillet er det med en serial som virker på alle spillene, så jeg velger hvilket spill jeg skal spille :cool: GENIALT :thumbup:

Skrevet

Ranked servers er server fu får poeng på. De som ikke er ranket får du og poeng på men de poenga blir ikke registrert. Men hvis han kameraten din spiller Bf2 og Du Special forces kan dere ikke spille på samme server nei. Hvis jeg forstod rett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...