barbarbm Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Når jeg spiller bf2 klikker det veldig ofte. F.eks etter jeg har joina en server. Kan jeg spille i 5-30 minutter før spillet klikker og hopper tilbake til desktop og ingenting mer skjer. Edit: Dette skjedde etter at jeg hadde formatert PC-en. Endret 15. oktober 2007 av barbarbm
Dernel Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Reinstallert spillet? oppdatert punkbuster? Lastet ned nye skjerkortdrivere? Prøvd med andre instillinger?
barbarbm Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Faen nå trodde jeg nesten det virka etter jeg hadde oppdatert punkbusteren. Men etter 20-30 minutter ble jeg kasta tilbake til desktoppen. Har reinstallert spillet kanskje 5-6 ganger uten hell. Har prøvd med Low på alt på settings. Og på max, skjer det samme. Nyeste skjermkortdrivere har jeg også.
Dernel Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm, det var rart. Sletta du de gamle driverne før du installerte nye?
barbarbm Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Jeg formaterte jo PC-en som jeg skrev i første post. Så når jeg installerte de nyeste driverene så hadde jeg ingen fra før av. Men jeg synes det er merkelig at det virka helt fint før formateringen men ikke etter :/
Dernel Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Du kunne jo Prøvd og formatert en gang til Og du er sikker på at det ikke er piratkopiert?
barbarbm Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Kjøpte spillet på gamezone formatere en gang til? er du gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå